Furuviks djurpark

Idag har vi varit på furuvik. När vi skulle ta tåget imorse, hade det varit fel tid på internet, så vi fick väta 1,5 timme längre.. Men vi gick och åt lunch då istället^^ Vi kom fram till furuvik runt halv 2, då var det inte så mycket folk. Men vi märkte senare att det var en del folk^^ Fanns ganska mycket kul att titta på, men inte så mycket djur som jag trodde skulle finnas. Jag fick Jonas att åka flygande mattan (Han är LIVRÄDD för karuseller) och det visade sig vara ett stooort misstag. Han fick typ panik där uppe, och hyperventilerade :/ Liite skuldkänslor eller vad?
Sen åkte jag vikingaskeppet, och så åkte jag och jonas spöktåget. Först var jag livrädd, eftersom jag e så mörkrädd, så jag frågade killen i kassan om det var riktiga människor där inne eller bara maskiner. Men han vägrade svara. Men vi åkte den i allfall 2 gånger, och andra gången har killen i kassan ställt sig runt sista hörnet och hoppar fram framför mig, och skriker. Haha, jag höll typ på att dö.
En andra grej somva ganska kul, var när jag spelade på chokladhjul. Man fick 3 nummer, och ett av mina var 9. Så stannar pinnen på hjulet ett snäpp inpå 38! Jag blev så jäävla arg så jag typ slog handen i bordet och skrek rakt ut. Alla tittade som att jag vore galen^^ Haha, men ni som känner mig vet ju bara att jag verkligen har kort stubin och verkligen inget tålamod:P 
En jättesöt nalle som sover på ett hjärta fick jag av älskling också :D Hur gulligt som helst ^^
Sen åkte vi hem runt halv 6, och då skulle typ halva furuvik till uppsala. Det va smockfullt på tåget då. Men men, vi kom iallfall fram, och då köpte jag och jonas grillad kyckling på hemköp. Sen tog vi bussen hem, och åt och tittade på simpsons. Duschade gjorde vi också, behövdes för våra stackars fötter ^^
Massa kort blev det såklart också, ska lägga in dom hos Sofiiaa bara ;D

Nu ska jag fortsätta se på "Law And Order: Special Victims Unit."

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag brukar aldrig ha ngn tur på chokladhjul, så jag har gett upp :P

2007-07-14 @ 17:42:56
URL: http://e911121.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0