Jobbat

Idag jobbade jag igen, men imorgon är ju sista dagen . Jobbar bara en vecka.  Men har stått i kassan typ hela dagen, det är ju det som är roligt^^ Imorgon är vi bara 2 st istället för 8 som vi brukar vara..Så hoppas inte det blir så mycket folk som det blev idag bara.  Det finns en gubbe där som e där varje dag och fikar, alltså typ en stamkund. Han är typ 60-65 år, och idag BJÖD HAN UT MIG PÅ DEJT. Min chef tyckte jag skulle känna mig smickrad..Men vafan, gubben e äcklig. Jag sa iaf nej. Sa att jag skulle ut och åka i sommar. Inte vara hemma med andra ord^^ 
Sen kom mamma och Niklas och fikade hos mig också..och då fick jag sluta. Så jag slutade kvart över 2. Sen gick jag och mamma och köpte en gel mot min rygg. Orudisgel typ. Och tre böcker på pocketshop. Perfekta hemmafruar, Såld, och Mias hemlighet.

Idag har det också varit jättevarmt. Jag lovar , det kommer bli dåligt väder nu när jag slutar jobba. Bara för att liksom.

image174

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0