Lördag kväll

Nu har jag precis duschat, vi har grillat och så ikväll:)

På stan köpet jag lite smågrejer, bla ett par jättesöta trosor ^^ Vi köpte också hostmedicinen, och så var vi och åt på burger king och åt, och åt glass där. Den va hur god som helst, riktigt svalkande :P. Och sen så handlade vi lite mat ^^

Sen nu har på kvällen grillade vi, och jag gjorde en kladdkaka ;P Vi har också bestämt med John att han och vi ska gå och se Simpsons Movie på premiärer på fredag. Simpsons äger ju :D

Imorgon åker Jonas hem på kvällen.. Tanken är att jag ska stanna i några dagar och övningsköra..Men handledar tillståndet har inte kommit ännu. Jag hoppas det kommer på måndag eller tisdag. Kan ju ändå inte köra på måndag, eftersom det tydligen ska bli jättestorm med jättemycket regn. Och då vill jag inte ut och köra :P

Nu ska vi snart fika, och se på Mr Brooks som jag har bränt. Vi skulle ju sen den på bio, men jag har laddat ner den i dvdformat istället (A)

  Mockarutorna igår ^^

Kokostopparna ^^

Glassen på burger king ^^

Sophia Leker ^^

Peace And love baby . xD

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

jaa :D loka är bäst efter Leo xD

2007-07-21 @ 20:35:37
URL: http://LEOSMAMMA.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0