NY MOBIL

Idag köpte jag min nya mobil. Jag var in i olika mobilbutiker, och bestämde mig för att ta en annan än den jag skrivit om tidigare. Så jag tog en sony ericsson w610i istället. Den är mindre, och billigare. Typ tusen spänn billigare. Och den har autofokus, det har inte w880i. Den har också radio, och musikspelaren e lika bra i båda. Så varför lägga över 1000 kr mer på en annan mobil när den e sämre? ^^ Jag e jättenöjd, den e nog snyggare också;)  Så den ligger på laddning just nu..Och mitt simkort sitter i den nu, så det går inte att nå mig på mobilen på några timmar ;P

Idag var det ganska okej på jobbet..Ganska mycket kunder på eftermiddagen, men det är bara kul när man står i kassan. Imorgon är vi bara 3 st, istället för 8..Och på fredag bara 2 istället för 8 ..haha det kommer bli väldigt stressigt^^

Mamma köpte ett headset till sin mobil också på stan, och jag köpte ett par jättesöta skor. Kan ta kort och lägga in på dom sen när mobilen e färdigladdad^^

Imorgon kommer älskling också :) <3

image173


Är den inte het? ^^


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0