Regn

Idag har det blåst hela dagen, och regnat. Jättetråkigt ju! MERA SOOL TILL FOLKET!

Jag klev upp halv 9 imorse, skulle klippa mig ju..Var jättetrött, och fick knappt upp älskling ur sängen.. Men det gick till slut :D Efter min klippning, tänkte vi åka till gränby..men vi ångrade oss , och åkte och handlade mat istället, och sen åkte vi hem och gjorde mexikansk soppa.  Jag var jättetrött, så jag gick och lag mig för att "vila", men sov i 2 timmar. Hade älskling inte väckt mig, hade jag nog sovit längre.
Sen kom Sofia, och vi tittade på "Rötter", bakade paj och spelade 360. Då öste det ner, det regnade inte på morgonen.
För någon timme sen gick Sofia hem, och jag och jonas spelade lite. Sen gick jag upp i duschen, och nu duschar älskling. Vi ska lägga oss och mysa och se någon film. Tror det blir "fäst vid dig" . Den e ganska rolig :)


 Hemsk bild på mig, men man ser min nya frisyr bra på den bilden ialla fall :)

 Jonas e gullig och bär matkassarna ^^ Haha.

Kommentarer
Postat av: Helle

Tur att jag inte har så här ont i ryggen ofta iaf :)
Schysst pli du har fått på killen
*S*

2007-07-07 @ 23:23:55
URL: http://helleh.blogg.se/
Postat av: ' CAROLIN

haha tack :D jag tkr din kille ser väldigt smarrig ut :D lyckost!

2007-07-07 @ 23:36:40
URL: http://C4ROLIN.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0