Rix fm

Ikväll var rix fm här i örebro.. Det va typ BWO, Danny, Emilia, Ramsells, Niklas Wahlgren och Ola som var där. Vi såg inte Ola, som var sist utan vi åkte hem istället för jag fick ont i ryggen. Sen när vi kom hem, spelade vi lite, john följde med också. Sen lag vi barnen som vi var barnvakt åt, och såg på break up . Den va inte så jättebra, men då vet man det också :P Så jag somnade i Jonas knä istället :P

På dagen var vi på stan, och åt glass och köpte lite små grejer :) En parfym till mig, och två t shirts till Alex på rean. Ska han få i födelsedagspresent. :) glömde ta kort och lägga in, men gör det imorgon istället :)

Nu ska jag sova, för jag e jättetrött :D

  Danny

  Jonas och John hoppar studsmatta

  Jag och Jonas väntar på bussen

  Pose baby ^^

Kommentarer
Postat av: Michaela

Oh tackar tackar för recensionen :). Måste ladda ner den!
Hehe vad söta du och din pojk är :)!

2007-07-26 @ 01:41:02
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0