Simpsons movie

Ikväll ska jag, Jonas och John gå och se the simpsons movie på premiären:D ska bli kul:D den börjar ganska sent, klockan 22. Men vi ska gå och äta någonstans innan..

Jag och Jonas hade tänkt åka upp till stan idag och hämta ut hans lön, men det spöregnar ute och blåser. Jättetråkigt. Så vi går nog inte ut försen ikväll när vi ska på bion ;P Sen när vi ska hem så går bussen halv ett. Haha, vi kommer behöva vänta i en timme på stan. Men men.

Igår var ju John här, vi åt och så..Grillad kyckling och sallad. Sen gjorde jag kladdkaka, som vi åt på kvällen och spelade och tittade på Outlaw. Den va jättebra :D Brittisk thriller typ.
Jonas familj åkte också iväg på läger igår, så vi är ensamma till på söndag.

Min körkortsbok och körbok har tydligen kommit som jag beställde, så ska plugga och köra lite när jag kommer hem igen nästa vecka :)

Och eftersom Jonas hade tagit bort bilderna jag tog på kläderna jag köpte till alex, så får det bli dåliga kopior ifrån bilddagboken. Men jag lägger in dom senare, för jag kommer inte in på bildagboken nu.

Nu ska jag gå och se på våra bästa år ^^


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0