Sjuk

Det blev ingen bio igår, jag mådde inte bra. Är fortfarande inte frisk, så får se om vi går ikväll eller inte. Har ont i huvudet, är jätteförkyld och har ont i halsen :/ Så vi gjorde ingenting igår, tittade på film och tv hela dagen. Vi gick ut till affären en liten stund, och köpte en liten present till mimi, och apelsinjoise (stavning?). Sen fick jag min lilla nalle jag valt ut, älskling valde ut sin grej också. Bild på grejerna där nere ;P

Nu ska vi snart åka till stan, ett måste. Mina jeans e sönder, och det blir sämre väder , så måste ha ett par nya. Hoppas inte det blir som igår, när vi gick ut. Värktabletterna slutade verka när vi handlade så jag började må jättedåligt. Ska ta med treo ifall att det blir så igen. Nu ska jag försöka göra mig i ordning, så vi kan åka. Vill hem igen så fort som möjligt  :P

image189


Kommentarer
Postat av: Sooz

apelsinjuice ;)

2007-07-20 @ 16:38:30


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0