sommarjobb

Idag började jag sommarjobba..haha snacka om att jag var trött imorse^^ Men men, det gick. Fick typ städa skåp, mindre kul. Men att göra iordning mat och servera den var kul^^

Sen efter det, åkte jag , mamma och niklas till typ biltema och det. Vi handlade massa grejjer till bilen..Sen handlade vi lampor och hyllor och sånt på IKEA. ^^ Och nu har jag kommit hem och duschat.

Och jag saknar min älskling! <3 <3
 
jag har frågat om Sofia vill vara med mig imorgon..Men hon har inte svarat på msn ännu^^ Vet ju inte riktigt när jag slutar, det beror på hur mycket det finns att göra.

Nu ska jag fortsätta prata med min älskling^^ <3

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0