Söndag

Idag åkte Jonas hem, så han har precis kommit fram hem till sig.

Jag har inte gjort så mycket på kvällen..Niklas var här, och vi diskuterade den kommande övningskörningen. Jag skulle ju börjat i veckan..Men tydligen så börjar dom inte ens med kontrollen försen man betalat in betalningskortet man fick med..Så det har legat sen förra fredagen och det har inte ens hänt något, för mamma skulle skicka den med alla räkningarna på onsdag..Och jag stannade hemma ett tag nu när jonas åkte, för att jag skulle börja köra..Känns lite jobbigt. Ingen av oss visste ju att det var så:/
Med körkortstillståndet var det helt annorlunda.
Men men, får bli nästa helg då.

Och så har dom gripit en person som bor i en trapp här borta. Han hade minst runt 20-25 cyklar i sitt förråd och sin lägenhet. Stulna. Haha hur fasen lyckas man få plats med så många cyklar!?  Så det var poliser här som bärde ut alla cyklar och lag dom på ett flak som dom sen körde iväg med. Sen hörde jag när dom förhörde honom. En liten grej tyckte jag va skitkul! Skriver det här nere:P

Polisen: Men var har du fått alla cyklar ifrån då?
Mannen: Meen jag har hittat dom. Och några e ifrån vaksala torg, förstår du?
Polisen: Hittat dom var? Vad menar du?
Mannen: Jaa men dom har liksom bara stått någonstans. Jag hittade dom.
Polisen: Jaha..men det är ju inte så att man bara kan ta en cykel för att man hittar den. Om det står bilar parkerade längst gatan, man tar ju inte bara en bil för att man ser den stå där.

Haha, tyckte polisens sista svar var klockrent! Eller har jag bara dålig humor?

Nu ska jag snart se på en film på tv4 + ... Tidsfördriv liksom ;P

image198

Kommentarer
Postat av: zara

folk e bra dumma idag! Jag blev av med min cykel förra fredagen i min egen trädgård!

2007-07-22 @ 22:14:55
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Michaela

Svar: Haha nej jag tror inte att jag vet vilken du menar :P. Jag var för rädd för att tänka på något annat än att alla blev brutalt slaktade. Men ska se den igen, så ska kolla då! :P

2007-07-23 @ 13:04:47
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Michaela

Vaa, finns det en tvåa också? Den måste jag ju ladda ner!! Jisses, hoppas att den är lika bra då! Hehe jag vet vilken scen du menar, jag ska titta efter honom :). Men heter tvåan samma sak med en tvåa eller har den något annat namn?

2007-07-23 @ 15:26:51
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0