SOOL

Idag har det faktiskt varit sool! Kanske blir lite värme iallfall:D

Igår kväll var vi och köpte bilbarnstol också till Alex:)


Igår såg vi på gladiator..Alla vi kom väl i säng runt 1..Och sen vaknade jag i morse kl 9, och min bror åkte till jobbet. Då låg alex och sov i soffan. Han hade somnat om efter att tittat på barn tv, med nappflaskan. Sen lekte vi lite, och åt frukost..Och gick ut och gungade, och klättrade. Åt lunch, och bestämde oss för att gå en promenad..Men det slutade med att vi gick hem till mig och hämtade blöja, och åkte till svandammen och matade fåglarna. Och åt glass, och korv. Jättemysigt hade vi ^^ Sen på bussen hem somnade alex i vagnen, och sov i 1 timme och 10 minuter..Och under tiden hann jag och Jonas gå runt i gottsunda centrum och handla, och gå en liten promenad. Så mina ben är ganska totalt slut just nu:P Och när vi väl kom hem, gjorde jag middag, och sen åkte vi till PC city och köpte USBminnet jag skulle ha på rean. 49 kr för 512 mb..Billigt och bra, hoppas jag. Efter bilturen, skulle min bror till en kompis, så Alex blev kvar här..Så vi tittade på simpsons och emil, sen när min mamma kom hem var han ute med henne istället och åkte bobbycar på uteplatsen. Nu har han äntligen kommit i säng, och ska sova..mamma håller på och nattar honom. Får väl se vad vi gör imorgon ^^ Jag och jonas ska väl ha lite kvalitetstid tillsammans, har inte riktigt "varit vi" sen igår på dagen. Ska bli mysigt:)

Aa just det, idag när vi åkte hem med bussen, började en gammal tant prata med mig om att det inte var bra att han somnade såhär sent! Klockan var halv 4, men det angår ju inte henne. Han har ju också lov, han e uppe sent på kvällarna. Och att det blir problem om han e uppe sent, för hennes barn kom minsann i säng runt 6 när dom va små! Men hallå, då gick man väl fortfarande upp 5 för att mjölka korna? Blev väldigt irriterad på henne. Dumma tant. Och så började hon fråga mig om vi (jag och jonas) fick mycket barnfri tid?? Och när jag förklarade att det inte var vårt barn, fortsatte hon prata om att man måste vara ensamma i bland. Kanske hörde dåligt. Och så blev vi stoppade pås tan av såna här försäljare, och började fråga om hur VI bodde, en 3a eller 2a tippade han på. Ser vi så vuxna ut ?

Nu ska jag gå till älskling.

    


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0