Varm dag

Idag var det riktigt varmt. Tycker bara att det är lite synd att värmen kommer ju när jag börjat jobba^^ Men men.

Idag fick jag tvätta fönster..Sen gjorde vi typ inget. Lärde mig stå i kassan också. Är inte så mycket folk när det är varmt. När jag slutat gick jag och hämtade min LG tele som var utbytt..Och kollade på w880i:n. Skulle ju köpt den i fredags, men det kom ett bättre erbjudande den här veckan, så ska köpa den med mamma imorgon när jag slutat.


Sen när ja kom hem, duschade jag..Och nu väntar jag på Sofia..Vi ska se systrar i jeans, den e ju jättebra!

Och älskling kommer på torsdag kväll istället för på fredag :)

Nu ska jag gå och göra i ordning maten :D

image172


Du betyder allt för mig <3

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0