dåligt väder

idag skulle vi ju åkt till gusselby och varit där till på söndag för att fira midsommar. Men det är (var) ju såå dåligt väder idag, så vi stannade hemma. Eller iallafall jag och jonas och hans mamma. Resten av hans familj åkte dit idag på eftermiddagen^^  Vi kom på att vi skulle behöva tvätta lite till imorgon..Så jag och jonas håller på o tvättar nu. Nästa maskin e klar 2 inatt, så det blir sent idag..Som alla andra dagar ;P Vi har precis sett "barnen Baudelaires olycksaliga liv". Ganska sorglig, men den va bra :)

Imorse kunde inte jonas sova, så han klev upp 7 (!!) och började spela data, och det gjorde mig väldigt sur. För jag sov alltså inget heller, eftersom jag somnade 4 imorse. Aja sånt e livet.

Nu ska vi göra något för att hålla oss vakna. Typ gosa eller se på en till film eller något ^^

God natt för er som kommer i säng snart ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

njaoo..känner igen de liten kanske..men vilken gymnasieskola?

2007-06-22 @ 00:03:18
URL: http://louise1.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0