Eurostop

Idag var jag, jonas, mamma och pappa till eurostop.. Det va ganska kul :) Vi storhandlade mest mat på Ica Maxi.

Sen har ju planerna blivit ändrade för mitt och jonas sommarlov, precis som vanligt när hans familj är inblandade. Vissa är ju bara rent utan idioter. Aja nog om det. Jag och jonas är iaf fortfarande tillsammans, fastän det verkade väldigt illa efter ett jättebråk igår. Men nu är allt löst, så det känns bra.

Ska se på en film på 3an med älskling nu, Mrs doubtfire tror jag den hette. =) 

När vi kommit hem, gjorde vi tacos, och satt på uteplatsen och åt..Då kröp det upp en JÄTTESTOR ekoxe ( en sorts skalbagge har jag nu lärt mig ) på min fot.. Jag typ skrek och fick panik när jag såg var det var. ( har ju fobi för kryp och spindlar ) Så jag satt med mina fötter i Jonas knä resten av middagen ^^
 
Finns väl inte så mycket mer att skriva, vi kanske ska åka till biltema imorgon och titta på lite bilgrejer till min bil :)

Lägger också in en bild på den nu:) Lilla pärlan. Vi har precis duschat, men nu ska vi se på filmen. Hejdå :)



image128

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0