Festen igår

Festen igår va rolig :) Det va lite mingel först, sen mat.. förrätten va inte god, men huvudrätten och deserten va good :D Lärarna (mentorerna för 9orna) uppträdde med en pjäs med sarkasm om hur vi är. Typ "får vi gå tidigare" "jag har tagit fel bok" osv osv. Ni vet ;) haha det va jätterolig, för dom klädde ut sig också :)
Efter det var det disco...Men runt 11 åkte jag, Sofia och Sarah hem, vi hade ont i fötterna och ryggen :P Väl hemma så spelade jag lite på jonas 360, sen somnade jag på hans mage runt 1 tror jag.

Idag efter skolan så åkte jag till stan och träffade Älskling, mamma, Emma , Eric (kusinerna). Jag skulle ha tag i brösttejp, men det va slut överallt :O Så jag har fått lösa det på ett annat sätt. (ska ha halterneckklänning imorgon) 

Tänkte också piffa upp klänningen med ett svart sidenband under brösten, men kom på det efter stan, men jag lånade ett mörkblått av sarah.. Så nu e klänningen mkt snyggare ^^ 

jag och Emma har bakat idag..Gjort 2 tårtor, och gjort kanelbullar :) hihi kul<3 

Nu har jag duschat, Emma är i duschen, och Eric och älskling spelar 360, så klart ;P

Imorgon klockan 06,30 ska jag kliva upp och göra mej klar ^^ Skönt asså.. Inte :D  Går ju ut 9an imorgon :)



Poosa lagom liksom ^^



Efter mkt dansande


Kommentarer
Postat av: emelie

inte för att vara elak, men borde du inte testa någon ny frisyr? du är jätte söt, men jag tycker du ser ut som en 10 åring i mittbena.
hehe

2007-06-14 @ 11:19:19
Postat av: Sooz

Ja men kom hit och var hennes lilla personliga frisör då! Bara för att du orkar göra 10 olika frisyrer på en vecka så betyder det inte att det vanliga folket som har annat och göra förutom och frisera sitt hår har tid. Jag VET att Sophia har bättre saker för sig än sånt där och på dom där bilderna så hade jag lockat håret på henne men det syns inte och jag tror inte heller att hon ser så bra ut i t.ex sidbena. Don't mess with great hair.

2007-06-15 @ 12:04:50
Postat av: sophia

Thank you min baby <3 ;)

2007-06-15 @ 12:47:50
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0