Framme hos älskling

träffade inte niklas och alex idag..Niklas tvättade, och Alex var hos sin mamma. men jag var på stan med mamma.. Vi bokade introduktionsutbildningen också:D ska gå den med Niklas på Upplands trafikskola den 12 Juli. Fanns inte tidigare. Sen blir det köra av ;) Skickade in ansökan om körkortstillståndet också, så det kommer väl någon gång nästa vecka. :)

Tog sprutan också. Gjorde faktiskt inte ont att bli stucken, men när sköterskan sprutade in lösningen gjorde det väldigt ont. Och efteråt gjorde det också väldigt ont. Så man kan inte röra min överarm nu, för det gör ont ;)

När jag kom fram till västerås, visade det sig att bussen som ja skulle ta vidare gick 20,00.. inte 19,30 .. så det blev en del väntan där. Och sen när jag väntar på den bussen, så kommer det en som det står karlstad på. Förrut stog det örebro på den ja åkte. Så jag stog snällt kvar och väntade. Sen kom ja på att det vore bäst att fråga så jag inte ska åka med den som det står karlstad på, eftersom ingen annan kom. Och så vare såklart, så hade jag inte frågat hade jag blivit stående i västerås. Roligt värre asså ;P 

Nu ska jag se film.. :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Najs najs =) skoj å börja gymnasiet..de va en härlig tid =)

2007-06-19 @ 16:54:48
URL: http://louise1.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0