Galen katt

Igår blev min katt tokig, jag råkade ställa ner stolen på hennes svans och SÄTTA MIG, så hon blev GALEN. Tyvärr var Jonas ben närmast, och det är väldigt stora o djupa sår på hans ben och händer nu..Aja, inte mycket att göra..Men katten har en bula på svansen, så hon gjorde det inte utan anledning. Jag har aldrig sett henne så galen, och ändå är hon 14 år gammal :O

Men men, till det bra. Vi gjorde pizza och åt, sen spelade vi fia och ja vann:D och sen spelade vi kort, bubblan och vändtia :)

jag och sarah gick inte på dom två första lektionerna, på hemkunskapen skulle vi bara städa och gympan typ ingenting. Så jag och jonas gick till henne och flummade och sjöng singstar :) Men i skolan köpte vi biljetterna till niornas bal imorgon :)

Efter skolan var jag och jonas på stan, och tittade lite, växlade tillbaka lite danska till svenska pengar. Sen hittade jag en klänning, har en likadan redan i rosa, men kunde inte motstå den ^^ Fast den här e liiite längre bara :P

Det är inte älsklings dag idag tror jag..Först så tappade han en tallrik på Jalla när vi ätit, och sen så hade han ner min Garnier tvättgel till ansiktet i golvet, så hela "pumpen" gick sönder. Stackars älskling. Men han hittade en spel han köpte , Prey, till sin 360. Det sitter han och spelar nu ;P

image132

image133

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin klänning!

2007-06-11 @ 17:42:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sooz

ÄR DET DÄR BILJETTEN TILL BALEN ?! WTF ??! Ska man gå runt och släpa på den där skit saken hela dagen ? :@ xP Trodde ju det var ett LITET kort xP

2007-06-12 @ 07:22:42


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0