klassresan.

Jaa då kommer jag skriva om vår klassresa för dom som vill läsa;) Lägger in bilder i ett senare inlägg, när ja lagt in dom på Sarahs data ;P

Måndag

 Sarah och hennes pappa skulle hämta mig halv sex, och dom kommer lite sent. då visar det sig att sarah försovit sig och vaknat 10 minuter (!!) innan dom skulle hämta mig. Men hon hann, och jag räddade typ hennes dag för att jag hade en kajalpenna i väskan, hon glömde sin hemma. Klockan 06,10 på morgonen satt vi på tåget mot stockholm, och bytte typ kl. 7,15 till X2000 som gick vidare till göteborg därifrån. Alla va jättetrötta, och men höll sig vakna ;P Jag och sarah flummade, tog massa kort. Vi somnade på tåget när det var 30 minuter kvar av resan, ganska onödigt, men skönt :) halv 11 var vi framme i göteborg, vi köpte ett kort som vi skulle ha, och lämnade sen våra väskor på hotellet. Efter det åt vi lunch i någon trädgård, det blev mc donalds för dom flesta ;P Sen fick vi gå runt i stan, jag och sarah irrade runt i nordstan med Pojkisarna ;) Universum var det sen, det va inte lika roligt som jag trodde det skulle vara.
Efter det var det höjdpunkten för dom flesta, liseberg. Jag åkte ju som sagt inget pga min rygg. Men dom andra åkte, jag tråkade mest. Spelade lite, vann en liiiten mus ;P klockan 20,00 när vi vart där i 3 timmar hade jag skitont i min rygg, och ville åka till hotellet. Först skulle jag få det, och sarah skulle följa med. Men sen ville pojkarna också åka dit med oss, och då fick vi inte. Och jag hade ont som vanligt. Men men, klockan 22 fick vi åka hem, tog spårvagnen till hotellet. Skitfina rum var det, och vi duschade och gjorde oss klara. min säng gick sönder :P haha så vi fick be om en ny. Sen gick vi till pojkarnas rum, och satt där och flummade i någon timme. Vi var i säng runt 1 typ. :D

Tisdag

Upp klockan 7, och iväg till färjan. Den tog typ fyra timmar, vi åt en brunch där som va skiitgood. Sen kollade vi på när killarna spelade på automater, och vi flummade runt på däck. Sarah och jag tänkte att vi skulle ut och ta lite luft, så vi ställer oss i hissen och tryckte på 7an, som utedäcket var på. Det händer inget, och vi idioter står där i typ 1,5 minut. Sen ser sarah att vi redan är på 7an, alltså var vi på 7an när vi klev in i hissen , men d fattaade inte vi. Så vi går ut ur hissen och Sarah säger : Framme med en glad min:D haha klockrent ;)
väl framme i danmark, får vi åka till ett vattenland. Skitkul tänkte vi, men vi trodde ju också att poolerna var uppvärmda. När vi kommer dit, är det typ världens äckligaste omklädningsrum, och poolerna var ISKALLA. Pojkarna var dom enda som badade. Vi andra gick runt på resten av parken, och åkte lite karuseller (ja jag med ;D ) och köpte glass och sånt.
Sen vidare till stället där vi skulle sova. Vi kommer dit, öppnar dörren till rummet och typ dör. Världens skabbigaste rum. Först ett skitfint hotell, sen det här!?:O Vi bestämde oss för att vara ute så mycket som möjligt, för att slippa rummet. Maten va också skabb, och vi tänkte gå ut o äta på kvällen. Pojkarna och vi gick runt i lilla byn och skrek " VI ÄR SVENSKA FANS ALLIHOPA!!" för att vi hatade typ danmark vid det tillfället. Det va tomt på gatorna, var e alla?:S vi tar oss till actionshouse och några spelade laser game. Sen till den underbara stranden! :D Skitfint, och tokstollarna Tim och Martin badade i det kalla vattnet. haha usch. Sen tillbaka till hotellet, och vi börjar göra oss klara för att gå ut på kvällen. Sen blir vi kallade till "möte" och då har Martin, Tim och Robin åkt fast med sprit. Vi får husarrest i typ en timme , men sen kunde vi till slut övertala lärarna om att vi måste ÄTA! Så jag , ämma, sarah och jesper med onda foten går ut i lökken byn. klockan va typ 22 då, men precis ALLT var stängt! helt sjukt. Vi går in på en pub, och frågar efter någonstans där vi kan äta, och en full äckelgubbe säger på danska "jämför hennes bröst med hennes" och pekar på mig och ämma. Jag fattade det inte, men det gjorde ämma. Vi går därifrån och hittar en annan kille, som sen säger åt en kompis att öppna sin pizzeria åt bara oss:D så vi fick våra pizzor till slut, mumsigt^^  Sen kommer äckelgubben och vi fick springa typ. Väl tillbaka på skitrummen var vi med killarna ett tag, sen sov vi.

Onsdag

Upp runt halv 8, åt en lika äckligt frukost som middagen dagen innan. Vi gick runt i stan lite, och sen gick jag och sarah till stranden och satt där och pratade och solade i typ 1 timme. Jättemysigt ^^ Sen lunch på skitvandrarhemmet igen, det enda som gick att äta var pommes frites. Sen buss till färjan, och jag ämma och sarah och pojkarna sitter och sjunger i hela bussen i typ 50 minuter av bussresan som var typ en timme. På färjan satt vi mest och spelade kort, sen sprang vi till tåget. På tåget sov vi mest:D Sen hemma:D Skitskönt. Sov 10 timmar inatt ... E helt slut i kroppen :P

Så gick det till för 9C :D  Lägger in bilder sen ;D

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0