Lördag

Igår hade jonas familj några vänner här på kvällen..Men på dagen var vi på stan och tittade lite^^

Igår natt hade jag jätteont i ryggen! Tydligen har musklerna i ländryggen blivit inflamerade igen..För att hans säng är för liten. Skitbra.

Men idag har det varit dåligt väder...Tråkigt. Men på kvällen när solen äntligen kom fram, bestämde vi oss för att gå en promenad. Så jag köpte en nektarin och lite naturgodis till imorgon när jag ska åka hem.


Pratade också med min bror, och han lurade mig att när man övningskör så ska man ha en liten lapp på ryggen också! Jag gick faktiskt på det, men jag ska ge igen genom att låta honom fråga efter den på biltema;)

Nu ska jag göra något kul. Hejdå.  =)

image171

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0