Lugn dag

Skrev ett inlägg nyss, men det försvann! Så det här blir lite kortare ;P

Sov jättedåligt inatt. Jonas säng är för liten , och vi är ju vana vid att sova i min större säng så det blev trångt inatt. Så jag sov kanske 5 timmar inatt, så har varit väldigt trött idag ;P Men vi gjorde inte så mycket :) vi skulle åka till stan, men det började åska och regna..Så det blev inget med det ;P Ska åka imorgon istället om det blir fint väder;P

När vi gjorde lunch, så brände jag mig på stekpannan. Vet inte hur jag lyckades, men hela tummen svullnade och blev typ en korv. Och rött. Men nu gör det inte ont längre , men är FULT rött ;P Det var på vänster hand, precis som sprutan igår.  Är precis som att något inte vill att jag ska använda vänster hand ;P (är vänsterhänt)

Sen på kvällen så gick vi ut och gick i nästan två timmar. Jättemysigt:) Då hade det blivit fint väder också, och varmt :) Sen när vi kom hem så tittade vi på Tori and Dean: Inn love. Diggar det programmet ^^ Och sen skulle vi se "saving private ryan" men jag ville inte se den mer efter typ 45 minuter så jag satte mig här. Den är 3 timmar lång, och handlar om 2:a världskriget..Så det är bara massa döda och skjuta ändå, så jag hamnade här:D Och nu sitter jag och snackar med sofiii ;) Vi skriver olika saker man kan dricka, får se vem som vinner ;) Vi har hållit på i typ 15 min.. :)

image148

Promenad


image149

En trött och sliten Sophia utan smink^^  Och en lika trött Jonas ;)

image150

Jonas kisse :) checka svansen :O En dammvippa ^^


Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha vem vann egentligen ? xP God damn it I love that cat xP Även fast den spyr och jamar jätte högt xP

2007-06-20 @ 20:52:53


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0