Marieberg :)

Idag så sov vi väldigt länge.. Skönt ^^ Sen tvättade vi lite, och fixade med disken. Sen gjorde vi lunch, och skulle åka till stan..Men det blev Marieberg istället eftersom hans mamma skulle dit ändå :)

jag köpte två presenter till Alex som fyller i augusti. Det är ett tag kvar, men hittade två saker jag bara va tvungen att köpa ;) Ett litet paket med 4 st småtavlor med bamse på, och en kofta :) T shirtar har dom ju säkert köpt mängder av i thailand, så det blir bra med en kofta till hösten ;) Älskling köpte en tshirt också, och ett linne ;)

Jag har jääätteont i huvudet! Vet inte var jag ska ta vägen. Ska se om det går över nu, har tagit en tablett. Sen ska jag se våra bästa år, som jag spelade in.

Imorgon åker vi till gusselby för att fira midsommar, och kommer hem på söndag.

                                                           
Jag och Eva  :)                                               Alex kofta : )


                                    
Kärlek <3                                                       tavlorna :)


                                                                                      
Linne                                                                  T shirt

Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha vilken söt kofta han kommer se utgullig ut i den!! xD

2007-06-20 @ 20:54:25
Postat av: Sooz

Sorry stavade fel menade urgullig* xP

2007-06-20 @ 20:55:05
Postat av: Sophia

mm visst e den fiin?:D jag föll för den direkt ;)

2007-06-21 @ 15:50:09
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Louise

Men det är ju det som e roligt, men nytt folk å ny miljö :D Vilken skola ska du gå på?
Min utbildning är 3,5 år till..gått ett år redan :P Sen kommer ja nog ta ett år ledigt där emellan nånstans..hehe

2007-06-21 @ 16:12:48
URL: http://louise1.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0