migrän

Idag vaknade sophia med migrän. Inte så vidare skönt, eftersom jag skulle handlat idag efter skolan till på torsdag, och gå på balen ikväll.

har sovit fram till nu, det va ganska skönt. Har fortfarande lite ont, men jag hoppas det går över snart. Ryggen värker också, alltså ingen vidare bra kombination.

Ikväll blir det alltså niornas bal. Ska ha en rosa klänning på mej :) Sofia kommer hit runt halv 5, så gör vi oss klara. Hon ska låna en klänning av mej;) Den jag hade på vår ettårsdag.

Nu ska jag äta frukost, och se om huvudvärken går över.  hejdå:)

image135

Kommentarer
Postat av: Ämma

hoppas du slipper migrän ikväll <3 :):)

2007-06-12 @ 14:12:20


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0