Packat klart

Nu har jag i stort sett packat klart. Har lite små grejer kvar bara :)
Har inte gjort ett skit idag. :) haha , blev ingen städ på rummet. Har kollat på tv, och sett på Hajen 3. :P

Imorgon ska jag ta en spruta också . Usch hatar sprutor ! Ska ta vaccinet mot livmodershals cancer. Gardisil heter det tydligen. Sen ska jag ta bussen till älskling. Kommer hem om två veckor. Då börjar mitt sommarjobb ^^

Imorse kom Niklas och Alex hem också efter att ha varit i thailand i 3 veckor ju, så ska väl iväg och träffa dom senare troligen . Vill träffa dom innan jag åker ju.

Nu ska jag spela FIA :D haha.

Puss hejs <3


image145

Kommentarer
Postat av: maria

du är verkligen jättefin! skitfina ögon har du! :) ser inte ut som 16, du ser mer ut som 23 kanske (ta det som en komplimang, för jag menar inget dumt med det!)

2007-06-19 @ 20:33:37
Postat av: Sophia

Tack Maria :) Att jag har fina ögon, får jag höra ofta. Men det är inte något jag själv tycker :)

2007-06-20 @ 00:33:39
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0