sent

Okej, jag hade bestämt mig för att lägga mig innan 1 idag. Men det går bara inte. Lite jobbigt, eftersom jag jobbar nästa vecka också, och nu sover jag till typ 11-12. Blir jobbigt att vända tillbaka igen.


 Vi gjorde typ inget på kvällen....Såg några avsnitt av supernatural. Det är skitbra:D Det är en serie om typ demonjagare ifrån USA. Den går inte här i sverige, men jonas syrras kompis har fixat hela första säsongen. Andra säsongen har inte kommit ut ännu..Jättebra är den^^ Och snygga skådisar också:D Sen såg vi på CSI. Och nu hamnade jag här, och jonas kollar på tv ^^


Nu ska jag göra något roligt , typ fortsätta chatta ^^  haha vilket liv.

image161

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0