Shopping.

Idag på eftermiddagen blev det lite shopping med mamma. Mamma har ju vart hos läkaren och fått en spruta RAKT IN I knät, kortoson spruta..det gjorde tydligen skitont. Jag handlade ett linne, strumpbyxor och sånt ssmått och gott ;D Sen köpte vi jordgubbar, SÅ KLART, och åt på burger king. Vi köpte också present till min kusin student. Vi växlade också inte pengar till danska kronor till skolresan ;P

Mamma har också hämtat ut vaccin mot livmodershalscancer, som ja ska ta tre sprutor. På apoteket hämtade hon ut medicin åt mej (inklusive sprutorna för typ 3000) för 3,700 spänn. men jag har hämtat ut så mycket medicin på apoteket tidigare så det går på något högkostnads skydd, så hon betalade bara 700 kr. Helt otroligt fan. Men bra, annars skulle det bli jävligt dyrt.

har också hittat en bil jag ska kolla på imorgon, får se om ja köper den. Beror ju på om jag får någon som kan köra hem den åt mig. En saab är det:P 

 image113

Linnet jag köpte, dålig cambild jag vet. min cam har fuckat sig, så färgerna e cp.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0