Söndag kväll.

Jaoo blev stan idag, och sen minigolf. Det va skitvarmt ute idag också, otroooligt skönt ;D

Har precis gjort frukosten och lunchen till imorgon på tåget och parken i Gbg...Baguetter ;P Sen har jag två små youghurtar också och plastsked, orka släpa på något i onödan. Sen att min väska e stupfull och någon kommer behöva sätta sig på den medans jag stänger, det är en annan sak ;P Haha kommer bli roligt det här^^

Först gbg imorgon, tåget går 05,50 imorgon bitti;) sen shopping, universum och sen liseberg. Sen kommer jag inte kunna åka något tyvärr, på grund av min rygg. Både mamma har sagt det, och jonas mamma (som e naprapat) har sagt det. Det känns ju lite tråkigt, eftersom både Sariish och småpojkarna kommer åka typ allt, men d kommer jag inte kunna göra.. Aja jag får väl hitta på något annat att göra.

Sen upp tidigt på tisdag morgon, och färja över till danmark. Sen vattenland där .. Och på onsdag valfritt i danmark, och sen e vi hemma igen på onsdag kväll :P

Ledig på torsdag också :)

Nu ska ja gå ut till bilen.

Byebye

image116

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om jag nu förstod det rätt så var du i GBG och på liseberg i måndags? :O Isf var vi där samtidigt :P

2007-06-05 @ 19:55:00
URL: http://e911121.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0