stan

Igår natt så såg vi jurassic park 1. Lite komiskt, för först såg vi 3an för några dar sen. Sen 2an lite senare. Och nu 1an. Lite fel ordning va ^^

Men idag var vi på stan hela dagen..Jonas köpte ett spel , och jag köpte stärkande nagellack .:) Nu är det ju fint väder igen, jätteskönt! :D Men det ska tydligen bli sämre på onsdag igen :S

Jag och jonas ska köpa sånt här rabattkort på SF. Det kostar 60 spänn, så får du gå 4 biobesök för halva priset. Ganska bra. Men det gäller bara måndag-torsdag, så det är ju bra om man utnyttjar det nu i sommar ^^  Det räcker i 3 månader, så typ september går det ut.

Men imorgon ska jonas gå på bio med sin lillebror. Dom ska typ se Blades of glory. (Jonas är antons ledsagare nu över sommaren) Vet inte vad jag ska hitta på då på kvällen..Får väl göra något roligt ^^
Sen ska vi gå på pirates of the carribean 3 på torsdag tror vi. Roligt värre asså ^^ 

Nu ska jag dricka lite te och kanske se några avsnitt av supernatural ^^ 

Någon som sett pirates 3? Var den bra isåfall? :)

image160


Kommentarer
Postat av: Sooz

Såg den idag ;) Den var bättre än 2an det enda dåliga var att den var aslång och jätte spännande så man ville inte gå ifrån för och kissa xP haha men 1an är fortfarande bäst ;)

2007-06-26 @ 00:46:14


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0