tisdag.

Idag var vi på marieberg...Och sånt :P Jag köpte ett halsband och ett par örhängen :D Och en jättesöt klänning! :D

Jag har haft ont i huvudet hela dagen idag. Och när vi kom hem runt halv 9, så typ rasade hela min värld. Det kändes som om huvudet höll på att explodera, alltså en migrän attack. Har ju gått på akupunktur varje år typ 4 veckor innan skolan slutat. Men har inte gjort det iår, och nu har jag ont i huvudet ganska ofta :S men men, inte så mycket att göra åt.. Så jag sov i typ en halvtimme, sen duschade jag..Och tog en eeze. Då släppte det.

Sen gjorde vi inte så mycket...Åt lite, och jag tittade på våra bästa år avsnittet ifrån idag som jag spelade in.. Sen såg vi på supernatural..Men det avsnittnet som vi såg nu orkade jag inte se ;P

Imorgon ska jonas på bio och stan med sin lillebror..Får se vad jag hittar på då.. Och på torsdag ska vi se pirates of the carribean ;P

image162

image163


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0