Torsdag

Idag skulle jag och jonas åka till stan, och gå runt lite och även lämna in papper för hur han har jobbat. Så vi går till bussen, och asså seriöst. Vi va typ omringade av svarta stora elaka moln, men vi tänkte att vi kommer nog hinna ifrån det ;) Men så klart när vi står och väntar på bussen..Tror ni inte att det börjar SPÖREGNA!? typiskt. Jag hade bara klänning och flipflop. Så vi fick ringa jonas mamma och pappa, som sa åt oss att gå in på hemköp som ligger nedanför hållplatsen. Jonas springer före med min väska, och jag springer efter. Meen det jag inte tänkte på var att flipflop blir väääldigt hala när dom blir blöta:D haha måste sett skitkul ut, en vinglande blöt tjej i kort klänning och flipflop! haha. Men dom hämtade oss där, och sen skjutsade hans mamma oss så jonas kunde lämna lappen. men det blev inget stan:P Sen dess har det varit dåligt väder.

Så jag och jonas har inte gjort så mycket..typ kollat på tv. Stekte kyckling till middag, och gjorde ris. Men det var eldorado ris, så man måste tydligen skölja det innan man kokar det. Jag sköljde det 4 gånger..För jag vet hur illa det smakar om man inte sköljer det, så ville vara på den säkra sidan. Men rishelvetet smakade skit ändå! men kycklingen vart god^^

Mamma ringde mig också, och sa att vi skulle köpa nya mobiler^^ Så imorgon så går hon och köper två stycken Sony ericsson w880i, en i silver och en i svart. Jag ska få den svarta, och hon ska ha den silvriga. Bra mobil, ingår 1 gb minneskort, stererohörlurar och högtalare ^^  Jag tappade ju mitt headset till min mobil jag har nu, w800i..Så det blir skönt med in ear hörlurar igen ;D Jag tål verkligen inte "vanliga" hörlurar.



image169image170




VILKEN FÄRG ÄR SNYGGAST?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Svart är helt klart snyggast ;D

2007-06-29 @ 13:57:32
URL: http://e911121.blogg.se
Postat av: Sooz

Jag tycker den där mobilen är så jääääääääävla ful! xP Haha förlåt men den är det .. men om jag var tvungen och välja mellan dom två så skulle jag välja den svarta och NEJ det är inte för att jag gillar svart utan för att den svarta faktiskt är snyggare så det så .. Just det So-pi-pi .. sätt dig INTE på den x| Och just det .. dom där knapparna är typ asjobbiga xP (Henrik sa det oO)

2007-06-29 @ 17:19:13


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0