Träffa Sofia :)

Igår var kul, vi drack lite vin och sånt (nej inte mkt) jordgubbsvinet var godast :) Käkade tårta, åt god mat.. Fina blommor fick jag också :)

Nu har man slutat nian då. Känns lite..konstigt. Kommer aldrig mer träffa många av dom i min klass. (förlåt, förra klass)

Ska till Sarah och lägga in bilderna från igår nu snart, så lägger nog upp dom ikväll :)

Nu har jag och älskling duschat, och ska snart till gränby med Sofia Sötnöt :D <3

Puss hejs<3

Imorgon har jag och älskling varit tillsammans i 1,5 år, och förlovade i 6 månader också ;) <3


Sofia i tantkläder på Åhlens ;)

image142

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0