avslutningsfoto.

Idag tog vi avslutningskortet för 9C ! :D Jag hoppas verkligen det blev bra, för fotografen verkade ha jättebråttom med just vår klass, hon räknade inte ens ner innan hon tog kortet. Aja får väl se det sen då :P Jag och sarah låg längst fram, och drog ner BH banden och linnebanden, och satte ett täcke framför oss. Det såg alltså ut som att vi var nakna bakom täcket, och så hade vi knullrufs ( i allafall det vi lyckades fixa till :P ) och hade en skyltdär det stog "BRUNETTER HAR ROLIGARE!"  bäst vi är ;)

Det har regnat precis hela dagen idag. och inte regnat lite, utan spöregnat. Blä skitväder. När ja och sarah gick ifrån henne, när vi skulle tillbaka till skolan för att göra fysikrprovet så blev iallafall jag dyngsur på höger sida:P För paraplyt vi delade på täckte inte min högra sida:P Och mina guldiga ballerinaskor blev dyngsura. Och mina fötter. Såklart.

Har skrivit en sammanfattning till biologiprovet till imorgon..ska läsa igenom det nu och plugga typ hela kvällen.

Har lämnat in min mobil från telenor igen. Andra gången, och samma fel. Fick inte ens en lånetelefon. Så får låna en luckmobil av mamma att ha teliakortet i, och ha telenor i min sony ericsson. komplicerat ? :P Jag har ett abonemang på telia, där ja ringer för 49/öre minuten till alla operatörer och skickar gratis sms till alla. Telenor abonemanget har jag för att ja ringer gratis till jonas, som har telenor. För vi kan knappt prata i vanliga telen hos honom, för det är alltid någon som vill ha den. Så då löste vi det så istället.

Telenor e verkligen fucked up. Jonas har lånat mitt telenorkort som det är ett abonemang på, så får han ringa upp dom 100 kr den här månaden och ge mig dom sen.. abonemanget nollställdes igår, och idag fick han ett sms där det står att han ring för 475 kr (!!!) sen igår.  Jag ringde min mamma , som fick ringa telenors kundservice. Det var ju såklart fel, och dom erkände att dom har stora problem med sina saldouppgifter.
 Way to go, Telenor.Vågen för er.


Ska plugga lite nu.






Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0