Brorsan 36 år :D

Idag fyller min käära broder 36 år =) Fast han och Alex är ju i Thailand..Men nu är det bara 18 dagar kvar tills dom kommer hem ;P

Idag är jag hemma igen, min rygg typ tar kål på mej. Jag kunde inte sova inatt för jag hade så ont, och och kommer typ inte upp ur sängen. Att böja mig ner är som att sticka en kniv i min rygg. Ingen ide att åka till läkaren eller, för där har jag redan vart 3 gånger på typ 9 månader. Dom kan ändå inte göra något, så orka sitta på akuten i timmar.
Tog en citodon, får väl se om den hjälper. Sen måste ju jag till skolan iallfall såklart :S Ska redovisa ett marsarbete, som måste göras idag. Bara att bita ihop och gå iväg.

Snart åker vi på klassresan också..På måndag morgon 5,50 på morgonen åker vi..haha snacka om flumm det kommer bli på tåget ^^



image107

Bror och brorson <3

image108

En trött Sophia

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0