Dålig dag.

Usch idag va ingen bra dag =( jag åkte med till Linneträdgården i alla fall,men det va ett stort misstag. Det slutade med att ja fick migränanfall, och mådde verkligen skit. På bussen på väg hem igen, satte jag mig såklart på en plats med en jävla högtalare över mig, och hörde alla dumma hållplatser och ljudet av att någon plingade skära i mitt huvud.. Aaahhh!

När ja kliver av bussen , trodde jag att ja skulle svimma. Allt bara snurrade..Verkligen snurrade. Med mycket kraft kom ja äntligen hem och typ faller ihop på en stol. Tar två Treo citrus, och lägger mej och sover. Hinner sova kanske 30 min, så ringer Älsk och väcker mej. Precis vad ja behövde. Somnar dock om igen, och sover drygt en timme till. Huvudvärken är borta, men ja e skitvarm (feber?) och känner mej helt kraftlös. Och älskling som kommer i helgen också. Typsiskt.

Och så måste jag plugga historia, vilket jag absolut inte har ork till. Och ingen middag hos bror och brorson blev det inte eller. Blää. Dålig dag.


"Dom som vi älskar, har den största makten att såra oss"

Så sant så. Eller har jag fel?

image51

Ska dra och plugga idiot historian nu. Provet är imorgon bitti.. Blää igen!

image52


Greek to the bone. Checka näsan och hakan liksom^^ :D


Kommentarer
Postat av: Afrodite

Njäe distansförhållande i 3år känns inte värt att satsa på. Vi ska försöka när jag kommer hem igen istället!
Men kul att erat förhållande funkat så länge.
Japp, är halvgrek!

2007-05-10 @ 20:23:59
URL: http://afrodajte.blogg.se
Postat av: Ämma

oh, stackars sophia <33 :(:( krya på dig vännen <3

2007-05-10 @ 21:39:23


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0