En myysigt helg.

På lördag var jag och jonas på stan:) Ja köpte lite smink, och annat roligt och han köpte mors dag present :P Sen kollade vi på dom fina blommorna i statsträdgården (Linne firar ganska stort här just nu..) Gillar egentligen inte blommor, men det var faktiskt skitfint:O 60 olika sorters tulpaner :P Sen grillade vi, IGEN :P

Igår var vi på stan en snabbis, och lämnade ett par skor ja köpte på lördagen..Sen fikade vi på storken :P Sen åkte Älskling, men han kommer ju antingen nästa torsdag eller fredag eftersom han ska vara med och fira Emmas studentdag på fredag :) <3 Mysigt :)

Idag har åt vi chokladtårta på hemkunskapen som typ avslutning.. :P Sen åkte jag till stan, och träffade Emma och hämtade ut min mobil :P

Nu ska ja typ plugga kemi, eftersom provet är IMORGON istället för på ONSDAG som jag trodde.. Lyckat.



En av många blommor..Tog typ 15 min att gå igenom hela parken med blommorna.




Jag älskar dig

 

Våra ringar


Kommentarer
Postat av: beatrice

gulligt! :)

2007-05-30 @ 22:37:59
URL: http://bbeatrice.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0