Fint väder.

Idag har det varit skitfint väder:D Jag och mamma har suttit ute med lilla Alex hela dagen! Så han var jättetrött nu på kvällen..Menmen:) På förmiddagen var vi och handlade, sen satt vi ute på gården resten av eftermiddagen:)

Runt 4 började vi grilla..Korv med bröd, och hamburgare..Skitgott;D Jag gjorde också äppelpaj..sista onyttiga för mej på ett bra tag..Min "kur" börjar på tisdag:)

Imorgon åker jag och Sofii till Stockholm=) Ska bli rooliiish ;D

Har några roliga vitsar..Skriv svaret om ni kan;)  Skriver ut svaret imorgon ;D

Vad är det förlikheter mellan Michael Jackson och en plastpåse?

image39

Varför har påven alltid badbyxor på sig när han duschar?


image41


Tänk på dom du;) 
Svaret kommer imorgon;D Vore skitkul om alla som läser skriver ett svar;D


Kommentarer
Postat av: Sooz

Michael Jackson och en plaspåse bryts inte ner av jorden ? xP och påven duschar med badbyxor för att .. han är emot bögar och är rädd att bli kåt på sig själv ? xP

2007-05-06 @ 21:13:45
Postat av: Sophia

Haha du e klockren Sofii ;D <3

2007-05-06 @ 21:16:20
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Linda

Vad är det förlikheter mellan Michael Jackson och en plastpåse? BÅDA är farliga för barn? ;)

2007-05-09 @ 16:20:05


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0