frågor.

har fått två frågor, tänkte besvara dessa två små frågor :P

Jag har ingen gästlösenord till min bilddagbok längre, tog bort det..Så nu kan även dom som inte är inloggade kolla på min bilddagbok :) Låter det bra ?   :P      =)

Och svaret på vitsarna för lääänge sen var:

Likheten mellan en plastpåse och michael jackson är : Båda är gjorda av plast och farliga för barn

Varför påven alltid badar med badbyxor: För att han inte vill se ner på en arbetslös


Så vare me det :D 


Nu ska ja gå till skolan..bye byee <3

image103



Kommentarer
Postat av: Ämma

HAHAHAHAHAHAHAH underbara skämt xD eller dålig humor av mig?

2007-05-30 @ 21:32:45


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0