Fredagsmys

Idag var en riktig mysfredag..jag och sarah gick hem efter musiken, alltså runt halv 12. Vi tog kort och sjöng singstar.:) Riktigt kul. På eftermiddagen så åkte jag och mötte jonas som kom tidigare, vilket ja inte fick reda på försen ja ringde honom runt lunch :) sen åkte vi hem, började se en film och sen åkte vi och hämtade trilfolium som vi ska dela ut imorgon och söndag.

När vi hämtat trifolium skjutsade pappa oss till willys så vi handlade lite grann..Skulle göra hallonpaj till efterrätt, men när ja väl kom hem hittade jag inte receptet..Så det blev äppelpaj istället :) När vi kom hem , så satt Niklas och Alex och väntade på uteplatsen..Men dom hade inte väntat så länge:P

Sen grillade vi, och sånt..gjorde jättemysigt..Och jag gjorde äppelpaj:D sen såg vi criminal minds, och jag lurade lilla Alex att mördaren var en kompis som skulle skrämmas, eftersom han skulle säkert få mardrömmar o skit om han fattat :P

Ska se klart en film nu, sen sova tror jag..Blir en jobbig dag imorgon:P

Godnatt <3

Jonas och Sophia<3 Märk att Jonas är brunhårig också:D

image98


Kommentarer
Postat av: Sooz

Eekk .. han ser ut som en jag chattar med oO Ben .. från England xP Fast Ben har lång hår .. anyways när får vi svaren på det där med michael jackson och påven !? xO

2007-05-26 @ 13:24:56


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0