heldag.

Idag var jag med mamma på Gränby C...först va jag o lämnade min mp3 som va trasig på stan, sen köpte jag en ny ute på gränby:) Såg också dansuppvisningar..det är tydligen Uppsala dansfestival i juni..så dom gjorde lite reklam..Ska söka till Foxtrot/Bugg kursen :) Verkar skitkul :)

Köpte en skitgullig tshirt till Alex:) Sverige tröja :) Haha perfekt nu när han ska till thailand :D

Nu ska jag gå ner och se Little miss sunshine med mamma och äta popcorn:D Och dricka te..Köpte nya smaker på löste idag också ^^


image83

image84

image85


Kommentarer
Postat av: Sooz

HAHA OMG ska du börja dansa foxtrot/bugg ?! WOW ! xP

2007-05-19 @ 23:16:52


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0