Kärlek.

Idag är det 5 månader sen Jag och Jonas förlovade oss :) Tänkte skriva dikten som ja läste för dig då, älskling. Du får höra den igen =) Vi förlovade ju oss på vår ettårsdag..Så lägger ut två bilder från kvällen när vi var på resturangen :)





image62


image63



Du är allt jag nånsin önskat

du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mig minnas

alla drömmar jag har glömt.
Och du är den som får mig hoppas

du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.
För du är där när ingen ser mig

du är där när stormen yr.
Du är där när natten skrämmer

och du är där när dagen gryr.
Och jag vill alltid ha dig nära

när som åren växt till år.
Och vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår..
När som klockorna har stannat

och tiden tycks stå still.
Och man inte vågar säga det

man längst i hjärtat vill.
Då ska vi ta varandras händer då ska vi minnas denna dag.
Och förstå vad som än händer är det alltid du och jag.
För du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt.
Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge.


Jag älskar dig Jonas.


Kommentarer
Postat av: Ämma

awwww, vad fint sophia =D jättegulligt ! ;)

2007-05-16 @ 21:34:50
Postat av: Sophia

Tack Ämmis :) <3<3

2007-05-17 @ 10:47:33
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Maria

riktigt fin :)

2007-05-17 @ 14:59:26
Postat av: Sophia

tack tack:P

2007-05-17 @ 16:18:32
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: krillan

jättefin dikt :)

2007-05-17 @ 21:30:22
URL: http://krillanthegreatest.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0