kort skoldag.

Idag gick jag iväg till skolan på morgonen, men gick hem redan runt halv 11. Jag hade fått tillåtelse av min Kemilärare att inte behöva göra provet idag, utan imorgon om jag kände att jag inte kunde det. (det blev ju ett litet missförstånd mellan mig och sarah och henne)
Så jag gick hem istället, till Sofia. Vi skulle plugga kemi, men det blev mest data och tv :D hehe skitkul.
Sen åt vi ris och kyckling, och pluggade lite.
Vi skrev också en sammanfattning som jag ska försöka läsa mest :P

Nu e jag hemma igen, och ska lägga mej i ett varm bad och plugga tänkte jag. Det är ju jättekallt ute, blåser kallt. Jobbigt värre.

Ne nu ska ja pallra mig iväg till badet och tappa i varmvattnet :)

image104

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0