Onda fötter

Aaaahh det jag hatar med nya skor, är att jag ALLTID får skavsår av dom..Har rejäla skavsår på hälarna, typ kanten där skon slutar uppe på foten, och på lilltårna. Ont ont ont.

Har precis gjort tzatzikin till imorgon..Alex och Niklas åker ju till Thailand i 3 veckor på söndag, så vi tänkte grilla lite gott och mysa imorgon kväll och liksom säga hejdå och sånt..Självklart kommer älskling, så han också får säga hejdå :) <3

Idag har jag och Sarah gått kanske 40 minuter sammanlagt på raster och sånt, alltid något. Lag också in bilder på alex från igår hos henne.. =) Så lägger nog in någon här och på bilddagboken...

http://sophiahjartajonas.bilddagboken.se

Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, städa lite och sånt..

Ska dra och kolla simpsons nu :)

image95

image94

image96



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0