Operations dagsverket

Idag har min skola operations dagsverket. man jobbar en dag på ett ställe eller hemma, och pengarna går till en skola i bangladesh. Så det så. Igår såg vi en film om en skola där, och vi följde en tjej som hette ROTNA. Råttan Rotna:D

Var hos bror igår:) fick spela fotboll med sötis Alex hela kvällen..Hade faktiskt ont i höger ben efter det:P haha han är så söt, när jag skulle hämta bollen som rullat till soffan slog jag i tån och sa AAAAJ! och Alex frågade såklart  "vad hänt?" och ja sa att jag slog mig i soffan..Då gick han och sparkade på soffan och sa "Soffa inte slå fia igen" haha så sööt.

Ska handla en jättesöt topp i helgen på Gina Tricot, men vet inte vilken färg jag vill ha, älskling kommer vara med som smakråd men vet inte riktigt om jag kan lita på det ^^ Vilken tycker ni är finast?

image87

Här är alex med min väska :D haha :D

image88


Och en bild på mej och älskling från när vi var på väg till hans syrras konsert :)

image89


Ska ta och äta frukost nu och sen gå^^ börjar 10 och slutar 2..skitsoft^^

image90

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0