REGN!

asså du, vad det regnar! Det va nästan så att blommorna på vår uteplats slogs sönder !  shit asså, det va länge sen det regnade så kraftigt. Så jag och mamma fick springa ut och försöka rädda blommorna och ställa dom under tak, och Sophia sprang då ut i trosor, t shirt, regnjacka och ballerina skor:D haha sexigt värre asså ;D
Jag blev dyngsur fastän ja va ute i typ 10 sek. Regnar det så illa imorgon tar jag fan bussen till skolan. Går inte i 25 minuter i det spöregnet.

Jag har ju fått sommarlovskortet nu, så jag åker gratis på alla bussar i stan, och till västerås o enköping, alltså alla bussar som går ifrån (och såklart samma buss tilbaka ifrån stället:P) uppsala från och med den 1 juni, tilloch med 30 augusti. Det blir bra d^^ Snacka om att ja kommer missbruka bussen ;P

Fick också reda på att jag har sovmorgon imorgon, till 10,20. Någon jag inte visste, så jag hade säkert gått dit i onödan om inte Tim sagt det på msn. Tur det. :D

Ne nu ska ja läsa igenom Aftonbladet mamma köpte, och sen sova tror jag ;P Hoppas jag inte har lika ont inatt, vore jobbigt.

image111



image112

Kommentarer
Postat av: jonas

hihi :D mycket rängn :D älskar dig min ängel kyssar :P ps saknar dig :'(

2007-05-31 @ 23:48:32
Postat av: Louise

haha, nej det är jag inte :) Min pojkvän däremot är halv grekisk och uppvuxen i grekland :)

2007-06-01 @ 12:27:52
URL: http://tietjens.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0