Skola.

Skola idag igen då..Usch. Fast vi har linnevecka, så vi har bara vanliga lektioner fram till lunch, sen händer annat:)

Idag gick jag och Sarish en promenad på 1 timme...Det va skönt, fast vi fick väldigt ont i fötterna..Vi hade ballerinaskor..Lite fel val kanske :D ikväll ska jag plugga historia..har prov på andra världskriget på fredag..Och på fredag kommer älskling också :) Mysiigt mysigt ;D

Muppar på promenad ;D

image48


En väldigt vacker ellåda :D

image49

Jag har ju grönbruna ögon, men vilken färg tycker ni att jag har mest? Vilken färg tänker man mest på ? :)

 

image47


Ne ska ta och ringa älskling nu :)

image50

Kommentarer
Postat av: Elin

Läs gårdagens inlägg, rätt eller fel?

2007-05-09 @ 15:23:04
URL: http://elu0809.bloggspace.se
Postat av: ' CAROLIN

haha va? fan va smart XD leo river sig oxå så fort han blir sur :p

2007-05-09 @ 20:24:46
URL: http://C4ROLIN.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0