Skräckfilmsmaraton.

Ämma kom straxt efter 2, och vi började med att baka kladdkaka:D Sen såg vi Pulse..den va riktigt bra:) Sen Hostel..Asså den va äckligt..Till och med för illa för oss, och vi e jävligt tåliga. Sen The Hills have eyes, men den såg vi inte hela. Jag har sett den förrut, men Ämma fick låna hem den så hon kan se klart den :)

Ämma plattade mitt hår, och jag gjorde Einstein frilla på Ämma :D haha skitkul<3 ^^
Sen såg vi Criminalminds och drack massa te :D Och nu har hon dragit ^^  Vi lyckades också så ja kan lägga in digitalkamerabilderna på min data igen! Det har ju inte gått på typ 6 månader..Nu provade vi i en annan USB port, och då funkade det..fast det gick jääääävligt segt, men det gick :) Då blev jag glad :D



Flumm^^



Platt hår^^



Ämma bakar :)



Flumm



Einstein frilla^^



Kommentarer
Postat av: Ämma

hejja oss! :D

2007-05-19 @ 09:58:54


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0