Söndag.

Idag känns verkligen som en slappdag. Kommer nog inte göra någonting. Skriva engelskauppsatsen tror jag.

Det jag skrivit här nere är till en person som sårat mej jättemycket.

Ibland känns det verkligen som att livet är meningslöst. Det finns liksom inget mål att se framemot. Och vissa handlingar har skadat mig så djupt, men jag kan samtidigt inte ta emot ett förlåt. För det gör så ont. Det sveket var för stort för mig att klara av. Jag kan klara av mycket i livet, men det kan bli för mycket för mig också. Det du gjorde mot mig har fortfarande inte läkt. Och jag vet inte heller om det kommer göra det. Med tanke på hur ja öppnade mig för dig, på ett sätt jag inte gjort för någon annan. Jag berättade saker ingen vetat om, saker ja döljt i hela mitt liv. Och så gör du så mot mig. Det går bara inte att glömma. Och dom två, dom två andra. Dom hatar jag. För det är trots allt på grund av dom två du gjorde det. Och du anar inte hur smärtsamt det kan kännas.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0