Stockholm.

Idag var jag med Sofii i stockholm :) Riktigt kul hade vi..Vi hann med ett tidigare tåg härifrån, så vi hamnade på ett x2000 som gick på 30 min, istället för dom andra tråkiga som tar 40 min ;D

När vi kom fram till stockholm åt vi lunchbuffe på pizza hut..mumsigt värre:D

image43

Sen gick vi vidare och så kommer en galen person och hoppar framför oss! Vi fattade typ ingenting, men sen såg vi att det va ju Ämmiiis som också var i stockholm med sin lillebror:D Vilken slump;D

På H&M hittade jag ett par skitfina bikinitrosor, brun med rosa prickar..Men överdelen fanns inte i min storlek:(
Så vi gick runt på 4 st H&M och letade överdelen, men hittade den inte..men det blev en annan överdel som också är skit fin till:) Den är i samma brun och rosa, så det är lungt:)

image44

Där hittade jag också ett par skitsöta flipflop =)

image45

och så köpte jag en plånbok och nitbälte till älskling..Sen åkte vi hem för vi va jättetrötta :D

image46


Och ja skiter i att skriva ut ett svar på vitsarna för det är ingen som skrivit något svar. Så det så.


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0