Storhandla.

Skolan idag var ganska lugn..Svenskan satt jag bara och strök under fakta om Karin Boye, och på språket var jag och Sarah hemma och skrev om henne. Sen gick vi tillbaka i onödan..Eller ja, vi hörde först att vi inte hade matte så vi gick hem igen. Men sen kom det tydligen en vikare..Vår rektor:P Men men, sånt händer.

Mitt biologiprov gick också bra:)

Efter skolan var jag hemma och Ämmis och vi såg Cold Creek Manor, sen kom mamma och pappa och hämtade mej..OCh så åkte vi och storhandlade. Fick också en ny jacka, lägger kanske upp en bild på den sen..

Jag hade namnsdag idag, men ingen märkte/kom ihåg, förutom mamma och Älskling:P

Kommentarer
Postat av: Ämma

jag lade märke till din nmansdag, för det var min också ! och det skrev vi på tavlan ! xD

2007-05-16 @ 21:36:19


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0