Torsdag kväll

jaa då var det torsdag kväll igen. Snart har en hel vecka gått, IGEN. Tiden går jättefort helt plötsligt.

Redovisningen av Marsarbetet gick bra, antar jag ;P Jag har spenderat kvällen med att sjunga singstar, tittat på simpsons, och så klart CSI miami ;P

Ska försöka komma i säng i tid idag, inatt kunde jag ju inte sova för att jag hade så ont i ryggen. Måste gå imorgon med, i stort sett sista skoldagen innan betygen sätts ;P

Vi fick också skoltröjorna idag, jag hade beställt en tshirt och ett par mjukisbyxor :)

Ne nu ska ja fortsätta prata med Jonas och se CSI.

Godnatt


image109


Min rosa tshirt med silver tryck ;) Ja, den ska vara stor för jag ska ha den som nattlinne ;P

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0