Uppsatser.

Har kommit hem från stan nu, köpte ett par hörlurar från Philips som ja ska ha till min mp3   :P
Jordgubbar blev det också, och det var riktigt gott :D Mumsigt värre =)

Ja va också och hälsade på mamma på jobbet, och när ja ska upp i porten så ser ja e jättestackars hund! 4 pojkar, typ 8 år gamla kom ut med henne. En valp som var svart och beige..Hon kunde knappt gå, vinglade och gnydde. Hon gick emot mig, men vad ska man göra? Ta hunden och sticka??
Det gjorde så otroligt ont i mig när ja såg henne, så jag bad mamma hålla koll på om hon ser var dom bor, då ska jag be polisen komma och ta hundvalpen då...usch hatar såna kalla människor. Hur kan man ens vilja skada ett djur? Jag gillar det nya lagförslaget, som säger att folk som åkt fast för djurplågeri inte ska få ha några djur.


Lägger in en bild på mej, tagen nyss och mina nya hörlurar :) Nu  ska ja sätta mej och skriva en av mina 4 uppsatser som ska in snart..Tar nog den om Karin Boye :P





Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0